اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کم‌رنگ کردن اعتماد عمومی هدف دشمن در جنگ شناختی

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: دشمن در جنگ شناختی می‌خواهد اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت را از بین ببرد که اعتمادزدایی از مهم‌ترین اهداف دشمن در این نوع جنگ است.

کم‌رنگ کردن اعتماد عمومی هدف دشمن در جنگ شناختی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، محمود معلمی کارشناس مسائل سیاسی در مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی را امام راحل مشخص کرده، شاید در دنیا به این شکل انقلابی نباشد که رهبری آن از قبل مسیر و هدف را مشخص کرده باشد و امام راحل در حین تدریس در نجف ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را تبیین کردند.

وی افزود‌: انقلاب اسلامی تا به امروز با وجود مشکلات و موانع داخلی و خارجی همچنان در مسیر خود با جدیت در حرکت است که سه دلیل در این خصوص از جمله اعتقاد به اسلام ، رهبری یک مجتهد آگاه و وجود مردمی فداکار وجود دارد.

معلمی خاطرنشان کرد: از اول انقلاب تاکنون انحرافی از مسیر اسلام نداشتیم و قانون اساسی ما بر اساس اسلام نوشته شده است، همچنین در راس نظام نیز رهبری هوشمند و آگاه حضور دارد و همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: همه ما به مشکلات آگاهی داریم اما چون اصل و ریشه انقلاب برای مردم روشن است،مردم اصول را کنار نمی‌گذارند چرا که این مسیر درست است و مردم به اصل نظام و انقلاب اعتماد دارند.

وی با بیان اینکه دشمن اکنون در حال تحمیل جنگ شناختی است، تصریح کرد: در این جنگ شناختی موثرترین هدفی که دشمن دنبال می‌کند از بین بردن رقیب است و می‌خواهد اعتماد جامعه را نسبت به حاکمیت از بین ببرد که اعتمادزدایی از مهم‌ترین اهداف دشمن در این نوع جنگ است.

معلمی ادامه داد: دشمن در جنگ شناختی از ناامیدسازی جامعه نیز استفاده می‌کنند و ناکارآمد نشان دادن نظام از دیگر روش‌های دشمن است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند به جامعه ضربه بزند این است که افراد امید را از دست دهند که در این صورت شکست می‌خورند که به همین علت نیز مقام معظم رهبری امید را به جامعه تزریق می‌کنند.

معلمی با اشاره به اینکه دیگر کار دشمن مشروعیت‌زدایی است، تاکید کرد: دشمن در تلاش است که مشروعیت مردمی را از نظام بگیرد و به شدت به دنبال این است و با فضاسازی از طریق شبکه های ماهواره‌ای و فضای مجازی در این زمینه تلاش می‌کند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول