اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مدیران برای خدمت به مردم محدود به یک اتاق کار نباشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین مسئولیت مدیران خدمت به مردم است و این جزء وظایف ذاتی آنان محسوب می‌شود، بنابراین مسئولان نباید خود را به اتاق کارشان محدود کنند و فقط منتظر مراجعه‌ مردم باشند.

مدیران برای خدمت به مردم محدود به یک اتاق کار نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در نشست شورای اداری شهرستان گلشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: نتیجه گزارشاتی که توسط مدیران در جلسات مختلف ارائه می‌شود، باید در کف میدان و به صورت عملی قابل لمس باشد.

وی ادامه داد: کار و تلاش عین عبادت است بنابراین هنگامی که با تمام توان در راه خدمت به مردم کار کردیم، خداوند به آن برکت می‌دهد.

وی اذعان کرد: مردم باید پای کار بیایند چرا که هر جا به موفقیتی رسیدیم به دلیل حضور حداکثری همین مردم است.

کرمی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت، روستاها باید جذابیت داشته باشد لذا باید روستاها را تقویت کنیم چرا که تامین و امنیت غذایی اهمیت بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۶ هزار کلیومتر راه روستایی در استان داریم که باید با یک برنامه‌ریزی درست و مدون بهسازی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر افزایش سهمیه آرد در کل استان اظهارداشت: در اعطای امتیاز نانوایی نباید انحصاری عمل کنیم چرا که باید تعداد نانوایی‌ها آن‌قدر زیاد شوند که نانوایی‌ها  وارد فضای رقابتی و افزایش کیفیت نان شوند.

وی تصریح کرد: سهمیه آردی که به‌ نانوایی‌ها تعلق می گیرد، ضمان شرعی دارد لذا خرید و فروش آن غیرمجاز است و در این زمینه‌ دستگاه های نظارتی باید رسیدگی کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: همدلی و همبستگی ارزش و اهمیت فراوانی دارد پس همه دستگاهها دست به دست هم دهید چراکه وقتی به یکدیگر کمک کردید شهر به راحتی آباد می‌شود.

وی تصریح کرد: اختلاف برای هر مجموعه‌ای به مثابه سم مهلک و کشنده است و باعث کندی پیشرفت و عدم توسعه می‌شود و این امر اصلاً با آموزه‌های دینی همخوانی ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: طرح جهاد آبرسانی برای یک هزار و ۷۵۰ روستا استان در حال اجرا ست اما همچنان دو هزار روستای دیگر نیازمند آبرسانی خواهد بود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول