اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجتمع بزرگ گلخانه‌ای میامی هم‌زمان با دهه فجر افتتاح شد

مجتمع بزرگ گلخانه‌ای «سیمرغ» میامی هم‌زمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

مجتمع بزرگ گلخانه‌ای میامی هم‌زمان با دهه فجر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، بعدازظهر امروز مجتمع بزرگ گلخانه‌ای «سیمرغ» میامی هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی به بهره‌برداری رسمی رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه افتتاح رسمی از این پروژه مهم گلخانه‌ای گفت: مجتمع گلخانه‌ای سیمرغ میامی در پنج کیلومتری ورودی شهر میامی واقع است و در مساحت پنج هزار و 400 مترمربع و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده بهره‌برداری شد.

محمدرضا قاسمی با اشاره به اینکه مجتمع گلخانه‌ای سیمرغ قرار است محصولات پاپایا و موز تولید کند، عنوان کرد: درمجموع ۸۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای تکمیل و بهره‌برداری از این مجتمع گلخانه‌ای انجام شده است.

وی افزود: از این میزان سرمایه‌گذاری، 53 میلیارد ریال مربوط به سرمایه‌گذاری ثابت و 14 میلیارد ریال نیز سهم سرمایه‌گذاری در گردش مجتمع گلخانه‌ای سیمرغ میامی بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: تسهیلات پرداخت‌شده برای احداث این مجتمع گلخانه‌ای از محل اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه مربوط به سال 1400 تأمین شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: این گلخانه از نوع گلخانه‌های خاکی و با پوشش پلی‌اتیلنی است که امروز به بهره‌برداری رسیده است و به‌زودی کار کشت در آن آغاز می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول