اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افتتاح موزه خصوصی سنگ و سنگواره در ایلام

در پنجمین روز از دهه فجر و با حضور مسئولان استانی، موزه خصوصی سنگ و سنگواره ایلام با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی استان افتتاح شد.

افتتاح موزه خصوصی سنگ و سنگواره در ایلام

به گزاش خبرگزاری فارس از ایلام، شریفی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام در آیین افتتاح موزه خصوصی سنگ و سنگواره ایلام گفت: تعداد مجموعه آثاری که در این موزه به ‌نمایش گذاشته شده است ۹۰۳ قطعه است.

وی افزود: در این مکان ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار شده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی استان ایلام گفت: از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی موزه خصوصی سنگ و سنگواره ایلام اختصاص یافته است.

شریفی در پایان از همکاری  اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام با میراث فرهنگی تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، موزه خصوصی سنگ و سنگواره با مدیریت مسعود کارزانی فرج الهی در یکی از فضاهای ساختمان اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان با مساحتی بیش از ۱۰۰ مترمربع برای نمایش آثار احداث شده است.

ولی زاده سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان ایلام نیز در این آیین گفت: سهمیه اشتغال زایی در حوزه فنی و حرفه ای استان امسال ۳۰ نفر تعیین شده بود که با تلاش های انجام شده در سامانه رصد این تعداد به ۱۳۰ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: توسعه مهارت آموزی باکیفیت علاوه بر خوداشتغالی منجر به کارآفرینی  می شود.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: استقبال از کارگاه های آموزشی در استان افزایش یافته و این مهم نوید بخش همه گیری مهارت اموزی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول