اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مسیر موفقیت/آمادگی همکاری همه جانبه با ورزش و جوانان

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از موفقیت‌های دانش‌آموزان استان در عرصه ورزش خبر داد.

تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مسیر موفقیت/آمادگی همکاری همه جانبه با ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است که در صورت توجه بیشتر می‌توان از توان این استعدادها برای درخشش در سطوح بین المللی و ملی استفاده بیشتری کرد.

به موازات اداره کل ورزش و جوانان یکی دیگر از بازوهای ورزش کشور تربیت بدنی آموزش و پرورش و معاونت این تربیت بدنی در این دستگاه بزرگ فرهنگی است که در صورت استفاده بیشتر از توان این دستگاه در حوزه ورزش می توان به آینده استان بیشتر امیدوار بود.

فرشید کرمی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از نیروهای متخصص در حوزه ورزش استان بوده که چندی است متولی این حوزه در آموزش و پرورش شده است.

کرمی با تعاملاتی که در مرکز داشته و همچنین آگاهی نسبت به عرصه ورزش کشور و استان می‌تواند با همکاری و همراهی دبیران ورزش در این مجموعه بزرگ تحولی در حوزه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کند.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار فارس گفت: با تلاش و حمایت هایی که صورت دادیم تیم های دانش آموزی امسال بطور بی سابقه ای نتایج خوبی را کسب کردند.

فرشید کرمی اظهار داشت: برای اولین بار با هیئت های مختلف ورزش استان تعامل کردیم و بیش از دو ماه تمرین داشتیم و اردوها با همه امکانات برگزار شد تا توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

کرمی افزود: تیم فوتسال دانش آموزی استان در مسابقات متوسطه دوم کشور با 4 برد از سد تیم های قوی استان فارس، گلستان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان گذشت و فقط با یک باخت از صعود به جمع 4 تیم و فینال بازماند و توانستیم جزو 8 تیم اول کشور قرار بگیریم.

کرمی با اشاره به اینکه این توانایی را داشتیم که جز 4 تیم برتر قرار بگیریم بیان کرد: تیم دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در رتبه پنجم کشوری ایستاد و قطعا در سال های آتی برای قهرمانی برنامه خواهیم داشت.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با اظهار اینکه اولین بار است که تیم های کهگیلویه و بویراحمد بخصوص تیم فوتسال در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد گفت: شایان عبدالخانی از تیم استان به تیم ملی فوتسال دانش آموزی دعوت شده است.

کرمی با اشاره به درخشش 4 شرکت کننده در تیم دو و میدانی دانش آموزی استان اظهار داشت: در 6 ماده این رشته 6 شرکت کننده را راهی مسابقات کردیم و موفق شدیم دو مدال طلا، یک نقره و یک مقام چهارم را کسب کنیم که در نوع خود بی نظیر است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان افزود: فوتسال خانم ها و والیبال پسران از گچساران چهار روز در یاسوج اردو زدند و تمرین کردند تا بتوانیم در این رشته ها نیز نتیجه خوبی کسب کنیم.

کرمی گفت: در سال جدید با برنامه های حمایتی خاصی پیش رفته ایم و پشتیبانی زیادی از تیم های ورزشی داشتیم، در حالی که خیلی از تیم های بزرگ مثل تهران نتوانستند جز هشت تیم قرار بگیرند ولی تیم فوتسال ما توانست نتیجه خوبی کسب کند، این اولین بار است که تیم فوتسال ما تا این رده بالا می آید.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان افزود: تیم دو و میدانی نیز توانست رکورد جابجا کند و سه نفر از تیم به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد.

به گزارش فارس کرمی همچنین در نشست شورای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان استانی از جمله استاندار قول داد تا در راستای هم افزایی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوابگاه‌ ورزشی این اداره‌کل را در اختیار ورزشکاران میهمان قرار دهد.

وی می‌گوید که برای اعتلای ورزش کهگیلویه و بویراحمد لازم است تا اداره‌کل ورزش و تربیت بدنی آموزش و پرورش تمامی امکانات را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول