اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

4900 زنجانی در صف تسهیلات فرزندآوری هستند

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: برای 13 هزار نفر به مبلغ 5 هزارو 291 میلیارد ریال وام پرداخت شده است و برای تسهیلات فرزندآوری نیز 4 هزار و 906 نفر در صف انتظار قرار دارند.

4900 زنجانی در صف تسهیلات فرزندآوری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نادری، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 3 هزار و 928 نفر نیز در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند که تسهیلات مورد نیاز برای پرداخت به این زوج ها 4 هزار و 455 میلیارد ریال است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه 10 هزار و 698 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 14 هزار و 858 میلیارد ریال از طریق 13 بانک دولتی در استان پرداخت شده است.

وی همچنین به تسهیلات پرداختی فرزند‌آوری در 9 ماهه امسال نیز اشاره کرد و افزود: برای 13 هزار نفر به مبلغ 5 هزار و 291 میلیارد ریال پرداخت شده است و برای تسهیلات فرزندآوری نیز 4 هزار و 906 نفر در صف انتظار هستند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان افزود: 77 درصد سهم تسهیلات ازدواج و 73 درصد سهم تسهیلات فرزند آوری در استان پرداخت شده است که از این بابت استان زنجان رتبه پنجم کشور را دارد.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول