اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع بیش از 10 هزار تن آرد در واحدهای خبازی استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 10 هزار تن آرد به واحدهای خبازی سطح استان زنجان در دی ماه سالجاری توزیع شده است.

توزیع بیش از 10 هزار تن آرد در واحدهای خبازی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های 40 کیلویی است، اظهار کرد: بیش از 250 هزار کیسه آرد به واحدهای نانوایی بربری، سنگک، لواش و ... در قالب آرد نوع یک، نوع دو توزیع شده است. زمانی بیان کرد: آردهای توزیع شده در قالب قالب آرد نوع یک، نوع دو از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان عزیز زنجانی رسیده است.

زمانی بیان کرد: گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

زمانی گفت: به طور میانگین ماهانه 10 هزار تن آرد در بین 1600 واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که حدود 700 واحد نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول