اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۱۴ طرح عشایری استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد

مدیر امور عشایر استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۱۴ طرح عشایری با دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

۱۴ طرح عشایری استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید ابیت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۴ طرح عشایری با دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در استان قزوین بهره برداری می شود.

وی افزود: این طرح ها در حوزه تامین آب پایدار و سالم قابل شرب برای انسان و دام و نیز بهسازی و مرمت ایل راه‌ها و مناطق قشلاقی ییلاقی است.

مدیر امور عشایر استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه ایجاد شرایط مناسب برای تامین شرایط زیستی قابل قبول در مناطق قشلاقی و ییلاقی عشایری استان جهت تثبیت و افزایش تولیدات عشایر می باشد بنابراین اجرای این طرح ها می تواند در بهبود زندگی عشایر موثر باشد.

به گفته وی، طی این مدت همچنین۴ طرح با اعتباری معادل ششصد و پنجاه میلیون تومان کلنگ زنی می شود که با مناسب شدن شرایط آب و هوایی این پروژه ها اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

ابیت یادآور شد: با توجه به رشد قابل ملاحظه اعتبارات مصوب اداره امور عشایر در دولت سیزدهم و با تخصیص اعتبارات شاهد رشد بیش از پیش عمران و آبادانی در مناطق عشایری استان باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول