اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری مسابقات شتردوانی در بندرخمیر بمناسبت دهه فجر

۲۷ شترسوار در مسابقاتی به مناسبت دهه فجر در بندرخمیر به رقابت پرداختند.

برگزاری مسابقات شتردوانی در بندرخمیر بمناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه شتردوانی با شرکت ۲۷ شترسوار از بندرخمیر، سیریک، بندرعباس، جزیره قشم و بندرلنگه در دو گروه شترهای زیر پنج سال و بالای پنج سال در پیست دوگرد بندرخمیر برگزار شد.

در پایان این مسابقه که با حضور فرماندار خمیر، امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی انجام شد، به نفرات برتر در هر دو گروه جوایزی اهدا شد.

فرماندار خمیر در مراسم اهدای جوایز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مسابقات اظهار کرد: استقبال بسیار خوبی از این مسابقه در بندرخمیر انجام شد که جا دارد به نوبه خود از مجریان این مسابقه تشکر کنیم.

وی افزود: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه شود لذا بایستی این ورزش مفرح در شهرستان گسترش یابد و از آن حمایت شود.

در این دوره از مسابقات، در گروه آزاد شترهای زیر ۵ سال آرین حسین پور، نیکان تبریک و رضا دادآفرید از آبشورک بندرعباس به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین مراد صفری از سیریک چهارم و حسین مریدی از آبشورک بندرعباس پنجم شد.

همچنین در گروه شترهای امتیاز دار بالای پنج سال نیز، فرزاد احمدی، ناصر آسور، آرش حسن زاده و رضا خوی از آبشورک بندرعباس به ترتیب اول تا چهارم شدند و محمد سعید درتنی پنجم شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول