اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره برداری ۳/۵ کیلومتر از بهسازی محور شریانی جنگل گلستان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گالیکش و مینودشت گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور جنگل گلستان با حضور مسئولان به طول ۳/۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.

بهره برداری ۳/۵ کیلومتر از بهسازی محور شریانی جنگل گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، آنه محمد قرنجیک صبح یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور جنگل گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به طول ۳/۵ کیلومتر بهره برداری شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گالیکش و مینودشت افزود: تکمیل نصب سامانه نظارت تصویری محور مینودشت- جنگل گلستان (عبوری روستای لوه) با هزینه ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، احداث برید و تثبیت پایین دست پل اجن قره خوجه با هزینه هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تعریض پل تیمور دره با حدود ۹ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و تثبیت پایین دست پل لوه هم از پروژه‌های بهره برداری شده دیگر در این روز است.

به گفته وی، محور مینودشت - جنگل گلستان به دلیل تردد مسافران و زوار علی ابن موسی الرضا (ع)، تردد مردم به منطقه گردشگری و توریستی پارک ملی گلستان و جنگل لوه و قرار گرفتن در مسیر حمل و نقل و ترانزیت از غرب به شرق، دارای ترافیک بالا است بوده که با نصب و راه اندازی دوربین ضریب ایمنی محور افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول