اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیش ۷۰۰ اثر به هشتمین جشنواره ابوذر ارسال شد

رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: امسال خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بیش از ۷۰۰ اثر در قالب های مختلف مشخص شده به جشنواره ابوذر ارسال کردند.

بیش ۷۰۰ اثر به هشتمین جشنواره ابوذر ارسال شد

محمد مهدی تجری رئیس بسیج رسانه گلستان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: هشتمین جشنواره ابوذر گلستان با ارسال بیش از ۷۰۰ اثر از سوی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به کار خود پایان داد. از بیش از ۷۰۰ اثر ، بیش از ۴۰۰ اثر در قالب اثار مکتوب و بیش از ۳۰۰ اثر بصورت چندرسانه ای به دبیرخانه استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر و ایام پرفیض ماه رجب روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه امسال ساعت ۱۰ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.

رئیس بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: آثار رسیده در قالب های گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است.

وی ادامه داد: به لحاظ کیفی در مجموع اثار رسیده در قالب های مختلف، کیفیت فیلم های ارسالی بسیار مطلوب بود و استقبال خوبی در قالب پادکست صورت نگرفت.

 

تجری گفت: محورهای جشنواره شامل شعار سال(تولید دانش بنیان و اشتغال افرین)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با اسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط افرینی، خانواده و فرزنداوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب موانع و راهکارها بود.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی اثار رسیده، تلاش داریم تا اموزش های لازم در قالب های مختلف را به خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برای شرکت در نهمین جشنواره ابوذر برگزار کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول