اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کلنگ‌زنی بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی در جنوب شیراز

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارستان ۷۰۰ تخته خوابی حضرت صدیقه طاهره در جنوبی‌ترین نقطه شهر شیراز به مساحت ۲۰ هکتار با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی در جنوب شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخته خوابی حضرت صدیقه طاهره در جنوبی‌ترین نقطه شهر شیراز آغاز شد.

وی گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در منطقه میانرود شیراز ساخته می شود.

حسینی افزود: زمین این بیمارستان را ارتش جمهوری اسلامی تامین کرده و قرارگاه سازندگی خاتم انبیا با همکاری وزارت بهداشت در مدت ۴ سال آن را ساخته و تجهیز می کند.

او اظهارداشت: با توجه به نزدیکی این مرکز درمانی به روستا‌های جنوبی شیراز و برخی شهرستان‌های اطراف پیش بینی می‌شود، بیش از یک میلیون نفر جمعیت از خدمات آن استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در بخش‌های مختلف است که بزرگترین مرکز درمانی بعد از بیمارستان نمازی در جنوب کشور به شمار می‌آید.

ایمانیه استاندار فارس گفت: برای تسهیل و دسترسی آسان به این مرکز درمانی و روستا‌های اطراف خط دو مترو شیراز از منطقه میانرود به میدان امام حسین هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.
 او افزود: با توجه به جا نمای خوب و دقیق این مرکز درمانی علاوه بر خدمات به مردم مناطق کمتر برخوردار جنوب شیراز امکان توسعه هم برای این بیمارستان پیش بینی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول