اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

۹۵ اردوگاه اسکان اضطراری در خوی دایر شد/اسکان ۱۲۵ هزار زلزله‌زده

رئیس جمعیت هلال‌ احمر از برپایی ۹۵ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق آسیب‌ دیده از زلزله خوی خبر داد و گفت: ۱۲۵ هزار زلزله ‌زده اسکان داده شده‌اند.

۹۵ اردوگاه اسکان اضطراری در خوی دایر شد/اسکان ۱۲۵ هزار زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیرحسین کولیوند با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده خوی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان خوی تاکنون ۹۵ اردوگاه در مدارس و نقاط ایمن دایر کرده و ۱۲۵ هزار زلزله زده را با توزیع چادرها و اردوگاه‌ها، اسکان داده است.

رئیس جمیعت هلال احمر با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۱۰۰ امدادگر در شهرستان خوی، در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: با توجه به برودت هوا و مشکلات زلزله‌زدگان، تاکنون ۴۰ هزار و ۱۵۰ دستگاه چادر توزیع و برپا شده، ۱۲۰ هزار بسته غذایی، ۱۶۰ هزار و ۶۰۰ تخته پتو، ۴۷ هزار و ۴۵۰ تخته موکت و ۹۸۷۰ وسیله گرمایشی نیز توزیع شده است و همچنان عملیات امدادرسانی در خوی ادامه دارد.

هشتم بهمن ماه، در ساعت ۲۱:۴۴ زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در عمق ۷ کیلومتر در شهرستان خوی به وقوع پیوست که ۲ نقطه شهری و ۷۲ روستا را تحت تأثیر قرار داد و منازل بسیاری از مردم شهرستان خوی دچار آسیب ۲۰ تا ۸۰ درصدی شد. این زلزله تاکنون ۹۸ پس‌لرزه بالای ۲.۵ ریشتر داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول