اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۲۶ واحد طرح نهضت ملی در فردوس

عملیات اجرایی ساخت ۴۲۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار خراسان‌ جنوبی در شهرستان فردوس آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۲۶ واحد طرح نهضت ملی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت که امروز (شنبه) در چهارمین روز دهه فجر برای افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی به شهرستان زیرکوه رفته بود، در ادامه وارد فردوس در ۲۰۰ کیلومتری مرکز استان شد.

وی با همراهی امام جمعه و فرماندار فردوس، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۲۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن شرکت کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: ساخت ۴۲۶ واحد مسکونی در زمینی به وسعت ۱۷ هکتار و با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در شهرستان فردوس آغاز شد.

وحید داعی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در فردوس و دیگر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به جز بیرجند به صورت ویلایی احداث می‌شود.

وی از تحویل زمین برای ۲۶ هزار و ۵۹۶ واحد در طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در حال حاضر احداث ۲۱ هزار واحد مسکونی در دست اقدام است که اجرای فونداسیون برای پنج هزار و ۸۴ واحد، اسکلت و سقف برای ۲ هزار و ۲۱۵ واحد اجرا شده و ۴۲۸ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد: ۸۹ هزار و ۱۵۳ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان ثبت‌نام کردند که ۲۷ هزار و ۵۸۶ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

وی افزود: هزار و ۵۹۹ هکتار زمین به استعداد احداث ۴۲ هزار و هفت واحد در همه شهرهای استان تامین شده همچنین در برخی شهرها از جمله آیسک اولین بار تامین زمین و اجرای طرح حمایتی طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی شده است.

داعی گفت: خراسان جنوبی هفت شهر دارای محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهری به مساحت هزار و ۶۲ هکتار دارد که در سال جاری ۲۳ میلیارد تومان در قالب ۲۱ پروژه به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

افتتاح بازار بزرگ شهروند، طرح‌های گازرسانی، روشنایی و اصلاح شبکه برق از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان فردوس در چهارمین روز دهه فجر است.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول