اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی: در 22 بهمن امسال، حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که نظام جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها با پستی و بلندی‌های فراوان مواجه بوده و گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته است.

استاندار خراسان جنوبی: در 22 بهمن امسال، حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی روز شنبه در مراسم جشن سالروز میلاد امام علی (ع) که در امامزاده سید سعدالله ابن موسی کاظم شاهرخت از توابع شهرستان زیرکوه برگزار شد، اظهار داشت: افراد زیادی در این سال‌ها از قطار تنومند و پرشتاب انقلاب اسلامی پیاده شدند ولی نیروهای انقلابی همچنان مانده‌اند و برای تداوم این انقلاب تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به خباثت‌ها و رذالت‌های دشمنان به‌ویژه مثلث استکباری آمریکا، انگلیس و اسرائیل گفت: جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها، فعالیت گروهک‌ها، تحریم‌های فلج کننده و سایر اقدامات نتوانست به انقلاب خدشه وارد کند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: تلاش‌های دشمن و نفوذ جریان ضد انقلاب به داخل کشور و در برخی خواص، مشکلاتی را ایجاد کرد اما رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین همراهی‌های مردم باعث شد نظام اسلامی حفظ بماند.

وی افزود: اگر به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای وارد شود، از اسلام نشانه‌ای باقی نخواهد ماند.

قناعت تصریح کرد: با همراهی مردم و رهبری‌های امامین انقلاب، گردنه‌های سخت و نفس‌گیر را با هزینه‌های سنگین اما با صلابت پشت سر گذاشتیم و اینک نهال انقلاب به درختی تنومند و قوی تبدیل شده است.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن دشمنی‌های معاندان گفت: نافرجام ماندن همه دسیسه‌ها سبب شده دشمن اغتشاشات اخیر را رقم بزند که خوشبختانه این تحرکات هم بی‌نتیجه ماند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در فتنه اخیر دشمن و موضوع کشف حجابی که اتفاق افتاد حدود ۲ تا سه هزار نفر از زنان با این موضوع همراهی کردند که در مقابل ۴۰ میلیون جمعیت بانوان ما بسیار ناچیز است و ارزش بررسی و توجه ندارد.

وی با بیان اینکه دنیا به دنبال این است که بداند تقابل اسلام و کفر، ایران و آمریکا به کجا خواهد رسید؟ افزود: ملت ما با وجود همه کاستی‌ها و دشواری‌ها همچنان ایستاده و به ایستادگی خود ادامه می‌دهد.

قناعت گفت: در ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور و با تجدید بیعت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، حماسه‌ای دیگر خلق خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، مردم شاهرخت را انقلابی و همپای نظام خواند و با اشاره به برخی مشکلات و مطالبات مردم این منطقه مرزی گفت: موضوع ارتقای منطقه و بخش شدن شاهرخت به‌طور ویژه دنبال می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: اصلاح و بازسازی محور آهنگران به شاهرخت به طول ۱۹ کیلومتر در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد و با انجام بررسی‌های فنی و کارشناسی لازم، بهسازی این محور سال آینده شروع می‌شود.

وی در چهارمین روز دهه فجر برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی شاخص زیرکوه به این شهرستان سفر کرد و برنامه‌های این سفر با حضور در مزار شهدای حاجی‌آباد و غبار روبی قبور مطهر شهدا آغاز شد.

قناعت ضمن زیارت حرم امامزاده سید سعدالله ابن موسی کاظم (ع) با مردم شاهرخت دیدار کرد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی، افتتاح جاده بین مزارع فندخت و کارخانه کنسانتره آهن از برنامه‌های سفر استاندار به زیرکوه است که با همراهی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار زیرکوه و شماری از مدیران استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول