اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان «بهار» شاهرود/ آقای وزیر بلوک زایمان را افتتاح نکرد+ عکس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان بهار شاهرود بازدید کرد؛ اما بلوک زایمان را در این بیمارستان افتتاح نکرد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان «بهار» شاهرود/ آقای وزیر بلوک زایمان را افتتاح نکرد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز هم‌زمان با دهه فجر از بیمارستان بهار شاهرود بازدید کرد. وی از بخش‌های مختلف بیمارستان بهار شاهرود بازدید و با کارکنان و مدیران این بیمارستان گفت‌وگو کرد.

بازدید وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان بهار شاهرود با همراهی استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شاهرود انجام گرفت.

همچنین افتتاح ساختمان بلوک زایمان بیمارستان بهار شاهرود در سفر وزیر بهداشت انجام نشد. وزیر بهداشت اعلام کرد که این طرح را به دلیل کامل نبودن تجهیزات افتتاح نمی‌کند.

بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود با زیربنای یک هزار و 620 مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال قرار بود به بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس؛ بیمارستان بهار شاهرود به‌عنوان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود و با بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی و ... در حال انجام وظایف و امور محوله است.

بیمارستان بهار شاهرود در مجاورت بیمارستان فاطمیه در سال 1395 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مساحت 14 هزار مترمربع در 6 طبقه و با زیربنای 24 هزار مترمربع افتتاح شد و در حال حاضر با 268 تخت بستری در حال ارائه خدمت به بیماران و مراجعان است.

این بیمارستان علاوه بر بخش‌های اورژانس، تصویربرداری، آزمایشگاه، اتاق‌های عمل و ...  دارای 16 بخش بستری در گروه‌های مختلف داخلی، جراحی، ویژه و کودکان، نوزادان، شیمی‌درمانی و ... است.

بخش‌های بیمارستان بهار شاهرود شامل درمانگاه کودکان، درمانگاه اورژانس سرپایی، درمانگاه دندان‌پزشکی، درمانگاه زنان و جراحی زنان، درمانگاه نوزادان، کلینیک ویژه، فوق تخصص روان‌پزشکی اطفال و نوجوانان، روان‌پزشکی، درمانگاه داخلی، درمانگاه جراحی عمومی، اورولوژی و درمانگاه اورولوژی است.

این بیمارستان همچنین دارای اتاق عمل مرکزی، اتاق عمل اورژانس، تحت نظر اورژانس، تخت زایمان، ریکاوری، اورژانس سرپایی و تحت نظر لیبر است.

سالانه حدود 15 هزار مورد بستری در بیمارستان بهار شاهرود انجام می‌شود و تعداد کارکنان این بیمارستان که در بخش‌های درمانی و غیردرمانی فعالیت دارند، بیش از 600 نفر است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول