اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انقلاب دولت رئیسی در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام/ ۸۵۰ پروژه بهداشتی به بهره‌برداری رسید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مدت فعالیت دولت سیزدهم، ۸۵۰ پروژه بهداشتی در ایران اسلامی به بهره‌برداری رسیده و دو هزار پروژه بهداشتی دیگر نیز در آینده افتتاح خواهد شد.

انقلاب دولت رئیسی در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام/ ۸۵۰ پروژه بهداشتی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان و در تمام شاخص‌های این بخش، با فاصله از کشورهای منطقه خاورمیانه پیشتاز است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی بسیار خوب و توانمند بزرگ‌ترین ثروت ما در حوزه سلامت است، گفت: ۹۸ درصد از داروهای موردنیاز مردم در داخل کشور تولید می‌شود و ۲۵ درصد از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور نیز در بخش سلامت فعال هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حضور بخش سلامت در مناطق محروم از دستاوردهای مهم نظام اسلامی است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دانشگاه‌های بسیار خوب و بزرگ کشور است که خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌کند.

عین‌اللهی ادامه داد: استاندار سمنان، استانداری جهادی و فعال است که حمایت بسیار خوبی از حوزه سلامت دارد و این امر، کارها را پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: در دوران فعالیت دولت سیزدهم، 10 هزار و 800 تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد و هفت هزار و 800 تخت نیز به‌زودی به بخش درمان کشورمان اضافه خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم، ۸۵۰ پروژه بهداشتی به بهره‌برداری رسیده و دو هزار پروژه بهداشتی دیگر نیز در آینده افتتاح خواهد شد.

عین‌اللهی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۳۰۰ شهید را در ایام فراگیری کرونا تقدیم سلامت کشور کرد.

وی گفت: در ۱۶ ماه فعالیت دولت مردمی، بالغ بر ۶ میلیون نفر از مردم زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و در تلاش هستیم تا خدمات بستری را به‌صورت رایگان به مردم کشور ارائه دهیم.

به گزارش فارس؛ بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی دارای پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت است که به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

به گفته مسؤولان استان سمنان، ۷۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این طرح که با تلاش دولت آیت‌الله رئیسی تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری شد، هزینه شده است.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول