اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| منظور از مشروطی چیست؟

میز دانشجو هر بار به سوالات دانشجویی پاسخ می‌دهد، در این قسمت از میز دانشجو سعی داریم به سوال دانشجویان درباره مشروط شدن، پاسخ دهیم.

میز دانشجو| منظور از مشروطی چیست؟

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس- در این قسمت از میز دانشجو سعی داریم به این سوال که آیا در صورت مشروط شدن دانشجو اخراج ‌می‌شود یا خیر، پاسخ دهیم.

* منظور از مشروطی چیست؟

میانگین  نمرات در هر نیم‌سال ( کاردانی و کارشناسی ) نباید کمتر از ۱۲ باشد در غیر اینصورت مشروب محسوب میشه و برای تم بد حق انتخاب بیش از ۴ واحد را ندارد. (به جز دانشجویان ترم آخر).

ماده ۴۶: نام دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیم سال متوالی یا متناوب و دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوستگی در نیم سال متوالی چهار نیمسال متناوب مشروط شود میانگین نمرات نیمسال آنا کمتر از ۱۲ باشد  اخراجی تلقی می‌شوند.

تبصره ۱:
به دانشجویانی که اولین بار مشمول ماده ۴۶ شود به شرطی که میانگین نمرات شان حداقل ۱۰ باشد یک بار ارسال می‌شود تا ادامه تحصیل کنند.

تبصره ۲:

به دانشجویان مشمول تبصره یک این ماده که در ترم ارفاق و نیم سال‌های بعد از آن وجود دارد مشهور شوند به شرط اینکه میانگین ترمی و هم میانگین کل هر دو ۱۱ و بالاتر شود مجوز ادامه تحصیل از طرف معاونت آموزشی واحد دانشگاهی داده شود.

دانشجویان مشغول موظف به اخذ ۱۲ تا ۱۴ واحد درسی است در هر ست حداقل ۱۲ واحد اخذ کنند درغیر این صورت انتقال معتبر نیست و ترم حساب نخواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول