اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حمایت جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از واحد‌های تولیدی با اعطای تسهیلات ارزان قیمت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از اعطای تسهیلات ارزان قیمت مدت‌دار برای واحد‌های تولیدی استان خبر داد.

حمایت جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از واحد‌های تولیدی با اعطای تسهیلات ارزان قیمت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید علی معتمدی‌پور در بازدید از طرح‌ تولیدی دام‌پروری شترمرغ در دهدشت اظهار کرد: طرح‌های تولیدی دام‌پروری در استان از جمله شترمرغ از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که می‌توانند بازدهی خوب اقتصادی داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که بارش‌های مونسون خسارت‌های زیادی را به طرح‌های تولیدی وارد کرد گفت: در حال پیگیری و برآورد خسارت هستیم که با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت مدت‌دار بخشی از این خسارات را جبران کنیم.

وی افزود: طبق برآوردی که در سطح استان داشتیم میزان خسارت بالا است اما برای استمرار طرح‌ها بخشی از خسارت‌ها را جبران خواهیم کرد.

معتمدی با بیان این‌که تولیدکنندگان را حمایت خواهیم کرد گفت: راه‌اندازی طرح‌هایی از جمله شترمرغ برای استان ما مناسب است و هر چه طرح‌ها زیاد باشد زنجیره تولید بیشتر خواهد شد و فرآورده‌های شترمرغ ارزآوری خوبی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به این‌که برخی تولیدکنندگان دامی بعد از حذف ارز ترجیحی در بحث قیمت علوفه دچار مشکلاتی شدند گفت: از طریق پکیج‌هایی که در سطح ملی تعریف شده، پیگیری‌های لازم برای تولید خوراک این واحد‌های تولیدی را در دستور کار داریم و با توجه به اینکه منطقه ما خصوصا شهرستان‌ها گرمسیری هستند در تلاش هستیم بخشی از نهاده‌های دامی را در سطح منطقه و بدون واردات مدیریت کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول