اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هفته بارانی در انتظار خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه سامانه جدید بارشی و سرما از اواخر هفته به استان باز می گردد، افزود: پیش بینی می شود دمای هوای مشهد پنج درجه زیر صفر کاهش یابد.

هفته بارانی در انتظار خراسان رضوی

آیدا فاروقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد:  با ورود سامانه‌ی سرد بارشی، وقوع بارش پراکنده باران و کاهش دما را در استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: برای امروز و فردا پیش بینی می شود که غالبا در نواحی جنوبی و جنوب شرق استان با فعالیت سامانه ناپایدار جوی،‌ افزایش ابرناکی و وقوع بارش و در نواحی مستعد با تشکیل مه و کاهش دید مواجه شویم.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: امروز شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود و از فردا یکشنبه در غالب نقاط خراسان رضوی جوی به نسبت پایدار به شکل موقت پیش بینی می شود.

فاروقی ادامه داد:‌ در ۲۴ ساعته گذشته کوهسرخ با چهار درجه زیر صفر سردترین منطقه در استان خراسان رضوی و دمای هوای شهر مشهد نیز در همین مدت بین صفر تا ۱۴ درجه سانتی گراد متغیر بوده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول