اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب ۲۰ مرکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در احمدآباد مستوفی

شهردار احمد آباد مستوفی اسلامشهر گفت: در راستای ساماندهی ورودی شهر احمدآباد و ساماندهی محله نوروز آباد، ۲۰ مرکز جمع‌آوری و خرید و فروش و تفکیک غیرمجاز ضایعات پلمب و تعطیل شدند.

پلمب ۲۰ مرکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در احمدآباد مستوفی

ابوالفضل محمدزاده، شهردار احمد آباد مستوفی در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: در راستای ساماندهی ورودی شهر احمدآباد و ساماندهی محله نوروز آباد، با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بخشداری و نیروی انتظامی، ۲۰ مرکز جمع‌آوری و خرید و فروش و تفکیک غیرمجاز ضایعات پلمب و تعطیل شدند.

وی افزود: کار ساماندهی ورودی شهر احمدآباد و محله نوروز آباد در راستای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان و همچنین تاکیدات فرماندار اسلامشهر، در دستور کار مدیریت شهری احمدآبادمستوفی‌ قرار گرفته که پس از چندین مرحله ابلاغ اخطار به واحد‌های صنفی آلاینده و غیرمجاز تفکیک ضایعات، عملیات پلمپ و تعطیلی این واحدها با اخذ مجوز لازم از مرجع قضایی و همراهی نیروی انتظامی روز گذشته انجام شد.

شهردار احمد آباد مستوفی با اشاره به آثار مخرب و ناشایست وجود مراکز جمع‌آوری ضایعات در ورودی به شهر احمدآباد بر سیما و منظر شهر بیان کرد: ساماندهی سکونت‌گاه غیررسمی نوروزآباد و برخورد با موارد نابهنجاری‌های اجتماعی در این محله و روند ساماندهی ورودی شهر احمدآبادمستوفی که در عین حال ورودی شهرستان اسلامشهر نیز محسوب می‌شود، تا برقراری نظم و انضباط اجتماعی در دستور کار شهرداری است و امیدواریم با بهسازی و ساماندهی این مسیر چهره مسیر ورودی شهر از وجود ناهنجاریهای اجتماعی و بصری پاکسازی شود.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول