اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

«جهاد تبیین» ضرورت امروز انقلاب اسلامی است/ دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید گفته شود

امام جمعه موقت سمنان گفت:‌ «جهاد تبیین» ضرورت امروز انقلاب اسلامی است و دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جدید گفته شود.

«جهاد تبیین» ضرورت امروز انقلاب اسلامی است/ دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید گفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سمنان با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در جای‌جای استان سمنان، گرامیداشت این دهه باشکوه را امری بسیار مهم دانست.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید که ایران به جهان غرب وابستگی شدیدی داشت و رهنمودهای امام خمینی (ره) توانست این وابستگی و خودفروختگی را از بین ببرد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: دستاوردهای ارزشمندی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای کشورمان به دست آمده است، آن‌قدر زیاد هست که غربی‌ها را به دشمنی وادارد و از این‌رو، امروز اولویت اصلی همه ما باید بیان این دستاوردها برای جوانان و نوجوانان باشد.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد: نسل امروز تشنه دانستن درباره انقلاب اسلامی، تحولات آن، دستاوردهای عظیم این انقلاب و آینده کشور است و باید این موارد در نهضت «جهاد تبیین» مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: منافع مردم ایران در دوران سیاه شاهنشاهی برای خوشایند غربی‌ها پایمال می‌شد و انقلاب اسلامی توانست این رویه را تغییر دهد و حفاظت از منافع کشور و ملت ایران را اولویت اصلی خود بداند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه سردمداران طاغوت آن‌چنان عمل می‌کردند که گویا حافظ منافع انگلستان در ایران هستند تا حافظ منافع ملت خود، گفت: غربی‌ها تمام تلاششان را کردند تا شاه پهلوی را در قدرت نگاه دارند و وقتی که متوجه شدند نمی‌توانند مقابل سیل خروشان ملت ایران کاری کنند، دست به انواع دشمنی‌ها زدند.

مهدوی‌نژاد افزود: حمایت مردم از امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در تمام این سال‌ها نیز حضور مردم در میدان سبب شکست توطئه‌های دشمنانمان شده است.

وی با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب یک فریضه مهم بوده و بارها در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: اقناع افکار عمومی و خنثی‌سازی دشمنی‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با توجه به جهاد تبیین ممکن می‌شود و این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول