اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کلنگ زنی ۲۴۸ پروژه عمرانی در ایلام

استاندار ایلام گفت: در دهه فجر امسال ۲۴۸ طرح و پروژه عمرانی با مجموع اعتبار ۳ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان در استان افتتاح خواهد شد.

کلنگ زنی ۲۴۸ پروژه عمرانی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جلسه شورای اداری شهرستان مهران گفت: خاک مهران متبرک و آغشته  به خون ۶۰۰۰شهید دوران دفاع مقدس است، مردم مهران به عنوان  خادمین زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام  با ایثار و از خودگذشتگی  از ماندگاران  تاریخ ایران اسلامی  هستند.

وی افزود: ما با تار و پود خود صحبت ها و گله های مردم این شهرستان قهرمان پرور را شنیدیم و با کمک مسئولین در صدد رفع آنها بر خواهیم آمد.

استاندار ایلام ادامه داد: یکی از ویژگی های  نظام مقدس جمهوری اسلامی  مردم داری و مردم سالاری دینی است.
ِبه لطف خداوند و به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه هایی در استان و همچنین  شهرستان مهران کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به طرح ها و پروژه های دهه فجر افزود: در دهه فجر امسال  ۲۴۸ طرح و پروژه عمرانی با مجموع اعتبار ۳ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان در این استان کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد که از این تعداد ۲۱۴ طرح افتتاح  و ۳۴ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

بهرام نیا گفت: از مجموع ۲۴۸ پروژه عمرانی دهه فجر، ۲۸ طرح و پروژه در حوزه راهداری، ۲۱ طرح در حوزه برق رسانی، ۱۱ طرح در حوزه ورزش، حوزه بهداشت و درمان ۱۷ طرح، طرح هادی روستایی ۳۴ طرح، ۱۳ طرح حوزه گازرسانی، ۳۴ طرح حوزه عمران شهری، ۲۴ طرح حوزه احداث مدارس، ۷ طرح و پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

بهرام نیا به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان مهران اشاره کرد و گفت  :در شهرستان مهران ۱۱۶ پروژه عمرانی شامل پروژه‌های ملی و استانی با مجموعه اعتبار ۳۳۶۳ میلیارد تومان در دست اجرا می‌باشد.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد:
از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال برای شهرستان مهران در نظر گرفته شده و همچنین از محل متمم دوم سفر ریاست محترم جمهور شش پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال به شهرستان مهران اختصاص یافت.

  بهرام‌نیا در پایان گفت: لازم به ذکر است  از محل اعتبارات اربعین ۲۰ پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال به شهرستان مهران اختصاص یافت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول