اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه ارتباطی ۱۳۵ روستای اصفهان به دلیل برف و کولاک مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دلیل بارش برف وکولاک، راه ارتباطی ۱۳۵ روستا در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان مسدودشده است.

راه ارتباطی  ۱۳۵ روستای اصفهان به دلیل برف و کولاک مسدود شد

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل بارش برف وکولاک، راه ارتباطی ۱۳۵ روستا در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان مسدود و ارتباط مخابراتی و صدا و سیمای تعداد ۸۰ روستا در بخش‌های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم و چناررود شهرستان چادگان و ۲ شهر بیده و کمه شهرستان سمیرم با جمعیت بیش از ۳۲ هزار نفر قطع است.

وی افزود: همچنین به علت بارش برف سنگین کولاک و یخ‌زدگی معابر، خیابان‌های ۱۰ شهر و ۱۸۵ روستای مناطق غرب و جنوب استان انباشت از برف است و نیاز به بازگشایی دارد.

شیشه‌فروش تصریح کرد: با توجه به وزش تندباد و کولاک شدید در محورهای جاده‌ای سمیرم به خصوص جاده سمیرم-شهرضا و دولت قرین و لغزندگی محور به رانندگان توصیه می‌شود در محور فوق تردد نکنند و در صورت ضرورت زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیس راه قبل از سفر با تلفن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها از وضعیت راه کسب اطلاع کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول