اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کنگره شهدای استان را فرآیندی دنبال کنید

استاندار اصفهان گفت: آن چه که از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه‌هایی چون بزرگداشت شهدا برداشت می‌شود آن است که نگاه ما به برگزاری کنگره شهدای استان نگاه فرایندی باشد و خطوط آینده را ترسیم کند.

کنگره شهدای استان را فرآیندی دنبال کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان ظهر امروز در جلسه کنگره ملی شهدای استان اصفهان اظهار کرد: آن چه که از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه‌هایی چون بزرگداشت شهدا برداشت می‌شود آن است که نگاه ما به برگزاری کنگره شهدای استان نگاه فرایندی باشد و خطوط آینده را ترسیم کند.  

وی با اشاره به ضرورت وجود شورای سیاستگزاری در کنار کمیته‌های اجرایی کنگره افزود: همه کمیته‌های کنگره شهدا باید طبق برنامه‌ریزی قابل رصد اقدامات خود را دنبال کنند که قابل ارزیابی باشد.

مرتضوی با تأکید بر این که برگزاری کنگره شهدا یکی از ضرورت‌های مهم است گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت یکی از مهم‌ترین ابزارهای ما برای مقابله با توطئه دشمنان است لذا با توجه به ضرورت امروز در هر کجایی که می‌توان ظرفیتی ایجاد کرد غفلت نکنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت بهره بردن از قالب‌های تأثیرگذار و راهبردی در برگزاری کنگره گفت: تولیدات فاخر در عرصه‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌های اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن مورد انتظار است. 

پایان پیلم/۶۳۱۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول