اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات کشف 30 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه یک سارق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل اصلی ۱۵ فقره سرقت در جنوب شهر اصفهان و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفگیاه وی خبر داد.

جزئیات کشف 30 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه یک سارق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل‌شان در حوزه جنوب شهر اصفهان موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و جمع‌آوری آثار بجا مانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی هویت فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را به دست آورده و با رصد هوشمندانه، مخفیگاه این فرد را شناسایی کردند.

ترکیان گفت: با شناسایی مخفیگاه سارق کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضایی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی متهم را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: سارق هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شد به ۳ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان اقرار کرد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه زیادی شامل لپ تاپ، لوازم خانگی و ۲ خودروی مسروقه کشف شد که ارزش این اموال توسط کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

ترکیان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: تحقیقات در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر توسط متهم کماکان ادامه دارد و شهروندانی که منازل و خودروی آنان در منطقه جنوب شهر اصفهان مورد دستبرد قرار گرفته می‌توانند جهت پیگیری پرونده سرقت و شناسایی اموال مسروقه به اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول