اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۰۰ پروژه گازرسانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال همزمان با دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدصادق محبی‌نظر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۰۰ پروژه گازرسانی همزمان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: از این تعداد دو روستا در شهرستان اسدآباد و ۵۸ پروژه گازرسانی به مشترکین صنعتی و کشاورزی در همدان،‌ ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن و قهاوند افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: همزمان، عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا در شهرستان‌های اسدآباد، درگزین، رزن و ملایر و ۱۳۶ پروژه گازرسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌های همدان،‌ ملایر، کبودراهنگ، نهاوند، اسدآباد، بهار، درگزین و رزن، کلنگ‌زنی و آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر صد درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند؛ ضمن آن‌که تعداد کل مشترکین گاز استان ۶۶۲ هزار و ۶۸۰ مشترک، تعداد کل انشعابات ۳۲۸ هزار و ۹۳۶ مورد و میزان شبکه تغذیه و توزیع ۹ هزار و ۹۴۲ کیلومتر است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول