اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعزام 2000 دانشجو از سمنان به اردوهای راهیان نور

مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام دو هزار نفر از دانشجویان استان سمنان در اسفندماه سال جاری به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

اعزام 2000 دانشجو از سمنان به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدامین بخشیان، مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان امشب در قرارگاه راهیان نور شهید علم‌الهدی با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان سمنان به همراه مسؤولان نهاد رهبری دانشگاه‌ها،معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان در سالن میثاق دانشگاه سمنان، اردوهای راهیان نور را بهترین و مهم‌ترین فرصت برای تحقق فرمان جهاد تبیین دانست.

وی گفت: با توجه به رسالت مهم جهاد تبیین، رویداد فرهنگی راهیان نور دانشجویی باید به شکلی موفق و مطلوب طراحی و اجرا شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان با تبیین روایت‌های اول و دوم در راهیان نور که مقدمه و زمینه‌ساز گفتمان دفاع مقدس است، اظهار داشت: نوع دیگری از روایت، روایت سوم با هدف‌گذاری و مبنای گفتمان مقاومت و پیشرفت است که با این نوع روایت، می‌توانیم با نسل جدید همراه شویم و در تحول این گفتمان گام مؤثر برداریم.

دبیر قرارگاه شهید علم‌الهدی استان سمنان با تشریح اهداف و برنامه‌های شاخص قرارگاه راهیان نور شهید علم‌الهدی گفت: اعزام دو هزار نفر از دانشجویان استان سمنان در اسفندماه سال جاری به اردوی راهیان نور جنوب کشور به‌عنوان اولین محور در این قرارگاه مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در محور دوم، ستاد دانشگاهیان کنگره شهدای استان سمنان و برنامه‌ریزی در خصوص اهداف پیش‌رو در این کنگره از موضوعات اساسی در این قرارگاه است.

بخشیان با اشاره به طرح راهیان پیشرفت و جهاد امیدآفرینی در نسل جوان و فرهیخته تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان پیشرفت با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان با حضور 500 نفر از دانشجویان استان سمنان در قالب اردوهای یک روزه و سه روزه به تهران و اصفهان از دیگر برنامه‌های شاخص این قرارگاه در دستور کار است.

مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تبیین و تبلیغ و جهاد در این امور افزود: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فرصت برای تبیین حقایق و اثبات حقانیت جنگ و ارزش‌های نهفته در آن می‌توانیم در جهاد تبیین گام مؤثر برداریم.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول