اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز 2 هزار دوربینی می‌شود

شهردار تبریز گفت: پروژه شهرک امن، شهرک جوانان، احداث ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری تا یک سال آینده، نصب ۲هزار دوربین ترافیکی در سطح شهر و هوشمندسازی خدمات شهرداری از جمله پروژه‌های کلان سال آینده شهرداری تبریز است.

تبریز 2 هزار دوربینی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار بودجه شهرداری تبریز را به صورت سه سطحی تدوین‌ کرده‌ایم که شامل نواحی، مناطق و مرکز می‌شود.

وی افزود: سال آینده ۱۰ پروژه کلان  عمرانی و خدماتی شهر توسط شهرداری مرکز تأمین مالی و اجرا می‌شود.

هوشیار با اشاره به پروژه‌های کلان سال آتی نیز گفت: پروژه شهرک امن، شهرک جوانان، احداث ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری تا یک سال آینده، نصب ۲هزار دوربین ترافیکی در سطح شهر و هوشمندسازی خدمات شهرداری از جمله پروژه‌های کلان سال آینده شهرداری تبریز است.

وی با اشاره به عدالت‌محوری در توزیع منابع شهری اضافه کرد: ۱۹ محله آسیب‌پذیر شهر طی مطالعاتی شناسایی شده و ۱۹ مرکز فرهنگی در این محلات احداث می‌شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده تمام پروژه‌هایی که می‌توانند نقشی در توسعه شهر داشته باشند، به سمت غرب تبریز و مناطق کم‌برخوردار برده‌ایم.

وی یادآور شد: اولویت شهرداری تبریز در سال جاری، نصب روزشمار و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در راستای رضایت و اعتماد عمومی شهروندان بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول