اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می‌کند

نماینده مردم ، کاشمر ،خلیل‌آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دین و اعتقادات مردمی بود و قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می‌کند.

قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین امشب در ویژه‌برنامه دهه فجر در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: دشمن در ابتدای انقلاب برای ترور امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی کرده بود که این اقدامات نافرجام ماند و امام راحل به‌عنوان ناخدای کشتی انقلاب مسیر را راهبری و هدایت کرد.

وی عنصر پیروزی انقلاب را حضور درصحنه مردم عنوان کرد و افزود: دشمن برای اینکه مردم را از صحنه خارج کند هشت سال جنگ تحمیلی را به راه انداخت اما غافل از اینکه مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

نیک‌بین تأکید کرد: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دین و اعتقادات مردمی بود که برای این عنصر هم دشمن خیلی برنامه‌ریزی کرده و این راهبرد را امروز در فضای مجازی با موضوعاتی همچون عفاف و حجاب و شبهه در اعتقادات و باورها دنبال می‌کند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از تندبادهای بسیار بزرگی عبور کرده است، تأکید کرد : دشمن روی تغییر نسل و گسست بین نسلی برای رسیدن به اهداف شوم خود حساب کرده است و سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

وی گفت : مردم ایران باوجود تمام مشکلات و مسائلی که دارند پای انقلاب خود ایستاده‌اند و دشمن نیز به این مهم رسیده است .

نیک‌بین افزود :در روزگاری که حتی سیم‌خاردار هم نداشتیم، همه نهادهای امنیتی و نظامی هم تجهیزاتی نداشتند اما قطار انقلاب در مسیر خود حرکت می‌کرد و امروز به برکت هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این مسیر تا تشکیل تمدن نوین اسلامی پرشتاب به حرکت خود می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول