اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهاد تبیین نقش بسزایی در بیان دستاوردهای انقلاب دارد/ بهره‌برداری از ۱۷۹ پروژه در ساوه

فرماندار ساوه گفت: جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است می‌تواند نقش بسزایی در بیان دستاوردهای نظام از بدو شکل‌گیری تا امروز داشته باشد.

جهاد تبیین نقش بسزایی در بیان دستاوردهای انقلاب دارد/ بهره‌برداری از ۱۷۹ پروژه در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: مردم به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در طی این سال‌ها همواره با پشتیبانی از نظام و ولایت در تبدیل شدن نهال انقلاب به درخت تنومند و استوار نقش اساسی داشته‌اند.

وی افزود: اتحاد و همبستگی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری رمز موفقیت کشور در طول این سال‌ها بوده به طوری که علیرغم هجمه‌های سنگین دشمن در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اعمال انواع تحریم‌ها، این کشور بیش از پیش توانمند می‌شود و با بهره‌مندی از ظرفیت جوانان به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

فرماندار ساوه با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا با تزریق یأس و ناامیدی جامعه را ملتهب کند ادامه داد: جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است می‌تواند نقش بسزایی در بیان دستاوردهای نظام از بدو شکل‌گیری تا امروز داشته باشد؛ لذا باید با برنامه‌ریزی درست، نسل جوان جامعه را نسبت به واقعیات آشنا کنیم.

الیاسی در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری بالغ‌بر ۱۷۹ پروژه در ساوه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد بیان کرد: در بخش عمرانی ۱۶۱ پروژه با ارزش ۳۵۳ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۱۲۷ طرح با اعتبار ۲۶۴ میلیارد تومانی افتتاح و ۳۴ طرح با برآورد هزینه حدود ۸۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بخش اقتصادی ۱۷ طرح با اعتباری در حدود ۴۲۵ میلیارد تومان به مرحله افتتاح خواهند رسید و یک طرح نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار ساوه مجموع اشتغال ایجاد شده برای این طرح‌ها را یک هزار و ۱۵۳ نفر بیان کرد و گفت: در دهه فجر سال جاری در شهرستان ساوه ۱۷۹ پروژه با اعتبار ۷۷۸ میلیارد تومانی در دستور کار خواهد بود که از این میزان ۶۸۹ میلیارد تومان سهم طرح‌های افتتاحی و ۸۹ میلیارد تومان برای طرح‌های کلنگ‌زنی است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول