اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیام مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن دهه مبارک فجر را گرامی‌داشتند.

پیام مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، دبیرخانه مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن دهه مبارک فجر را گرامی‌داشتند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن فجر آزادی و دهه رهایی ملت ایران از یوغ استبداد و استعمار بر آحاد مردم آزاده ،حق طلب و دین مدار میهن گرامی‌باد.

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و جانفشانی مردم مومن و با اراده کشورمان در راه مبارزه با طاغوت و سرنگونی نماد استبداد و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری ابر مرد تاریخ امام روح الله است.

انقلاب اسلامی مظهر کمال ارزش‌ها و آرمان‌های سترگ ایمانی در پرتو آموزه‌های وحیانی و فقه پویای جواهری متاثر از مکتب نورانی ولایت مطلقه فقیه است که شعاع آن تا اندیشه‌ها و دل‌های پاک انسان‌های آزاده و حق جو در سراسر گیتی امتداد یافته است.

امروز و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران با الهام از معارف غنی اسلام ناب و در پرتو انگاره‌های دینی و اسلامی و زیر بیرق ولایت و رهبری بیدار و انقلابی و خلف رشید معمار کبیر نهضت، بیش از هر زمانی با شکوه و اقتدار بی نظیر قد برافراشته و سایه درخت تناور آن بر سر مستضعفان، محرومان و آزادیخواهان جهان گسترده است.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تبریک فرارسیدن دهه فجر آزادی به ملت فجر آفرین و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عالیمقام دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و عرصه‌های امنیت، مدافع حرم و سلامت رجا واثق دارد اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در پرتو رهبری‌های داهیانه ناخدای کشتی انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و نیز اتحاد و انسجام ملی و تلاش‌های جهادی و انقلابی مسؤولان در رده‌های مختلف تحقق خواهد یافت.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول