اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اسلام به برکت امام(ره) و انقلاب در دنیا برجسته شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام(ره) حرکتش را از جوانی شروع کرد، برایش برنامه ریخت و انجام داد، گفت: خداوند امام(ره) را ذخیره کرده بود تا اسلام را به برکت او در دنیا برجسته کند و انقلاب اسلامی را به وجود بیاورد.

اسلام به برکت امام(ره) و انقلاب در دنیا برجسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در ویژه برنامه ۱۲ بهمن‌ماه گفت: از خداوند بخواهیم بتوانیم در قافله انقلاب بمانیم و تا آخر با این کاروان همراهی کنیم مراقب باشیم که خدای نکرده اینگونه نشود که کاروان به مقصد برسد و ما جا بمانیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: جامعه ما باید هرچه بیشتر امام(ره)، این قافله‌سالار را بشناسد و با ابعاد وجودی ایشان آشنا شود، امام کسی است که قبل از آمدنش به میدان شناخته نشد و امروز هم که ۴۳ سال از آن حرکت می‌گذرد هنوز شناخته نشده است.

وی ادامه داد: امام فرشته و امام معصوم نبود اما شخصیت ویژه‌ای داشت، در جایگاهی بود که موجودات عالم به وجود او، معنویتش، ارتباط او با خدا و شخصیت پاک و بی‌آلایشش می‌بالند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خدا به برکت امام(ره) کاری انجام که به مدد انبیا انجام نشد خیلی از انبیا می‌خواستند چنین پرچمی را بلند و چنین جامعه‌ای را ایجاد کنند که عرصه برایشان فراهم نبود ولی برای امام راحل فراهم شد.

نکونام اضافه کرد: امام حرکتش را از جوانی شروع کرد برایش برنامه ریخت و انجام داد و متفاوت هم شد.

وی با بیان اینکه امام ویژگی‌هایی داشت که عمل به این ویژگی‌ها ما را رستگار می‌کند، برخی از این ویژگی‌ها را برشمرد و افزود: انس امام با قرآن، برجستگی ایشان در مقایسه با هم‌ترازهایشان، توجه ویژه امام به تهذیب و خودسازی، نماز اول وقت خواندن، استمرار ویژه امام به ذکر و حضور قلب، دوراندیشی و شخصیت‌شناسی ویژگی‌هایی است که به امام عظمت بخشید و امام را امام کرد.

نکونام گفت: امام بر این باور بود که مستکبرین خانه عنکبوتی دارند که این تصورات و اقتدارها متاثر از در محضر قرآن بودن و استفاده کردن از کلام وحی است، امام روزانه چندین جزء از این کتاب را با تدبر می‌خواند و مفاهیم این کلام باورهای امام بود.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خداوند امام(ره) را ذخیره کرده بود تا اسلام را به برکت او در دنیا برجسته کند و انقلاب اسلامی را به وجود بیاورد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امام باور عمیقی بر ماندگاری این انقلاب داشت و بارها این نکته را بیان کرده بود.

وی با بیان اینکه برای انقلاب حساب معنوی باز کنید، افزود: گرفتاری‌ها، مشکلات و اقتصاد جای خود اما انقلاب، انقلاب فرهنگی و معنوی است لذا باید پرچم به دست صاحب اصلی برسد که این‌ها حقیقت انقلاب ما است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول