اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دیدار فرماندار با مسئولان جدید قضایی دنا/دادستان برای «شوتی‌»ها خط و نشان کشید

فرماندار دنا به همراه معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از کارشناسان فرمانداری با رئیس دادگستری و دادستان جدید دنا دیدار کردند.

دیدار فرماندار با مسئولان جدید قضایی دنا/دادستان برای «شوتی‌»ها خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، درخشان زاده فرماندار دنا به همراه معاون فرماندار،بخشدار مرکزی و جمعی از کارشناسان فرمانداری با رییس دادگستری و دادستان دنا دیدار کردند.

درخشان زاده در حاشیه این دیدار با تبریک انتصاب جدید رئیس دادگستری و دادستان اظهار داشت: خرسندیم که قاضی القضات با تجربه و متعهد در این مسند قرار گرفته است و نیاز است  از زحمات محمودی رییس دادگستری سابق و  غریب پور دادستان سابق تقدیر و تشکر گردد.

فرماندار دنا در ادامه گفت: شهرستان دنا به عنوان گلوگاه عبور سوداگران مرگ و قاچچیان کالا بواسطه جاده ترانزیتی ۸۵کیلیومتری بوده که در این چند سال به دلیل عبور خودروهای شوتی روزانه شاهد حوادث ناگواری برای مردم هستیم.

درخشان زاده اظهار داشت: با هدف کاهش تصادفات خطرات جاده ای ماشین های شوتی ۱۸کیلومتر نیوجرسی در مسیر جاده یاسوج پاتاوه نصب شده است.

فرماندار دنا گفت: یکی از درخواست‌های عمومی بخش پاتاوه راه اندازی شعبه دادگستری در مرکز  بخش بوده که نیاز است در راستای کاهش مراجعات روزانه و دیگر مشکلات ایاب و ذهاب در خصوص اقداماتی صورت گیرد.

در ادامه رئیس دادگستری دنا اظهار داشت: از نگاه مسئولانه فرماندار دنا و همراهان سپاسگزاریم، قطعا اولویت این دادگستری رفع اختلاف ها با مشارکت ریش سفیدان و تعامل با دستگاههاست.

غلامی پور گفت: دادگستری دنا با هدف پایین آوردن جرائم قوه قهریه را آخرین مرحله برخورد با افراد می‌داند.

رئیس دادگستری دنا در ادامه اظهار داشت: بخش پاتاوه بزرگترین بخش در کنار مرکز شهرستان است و با هدف کاهش مراجعات در آینده نزدیک دفتر خدمات قضایی در آنجا راه اندازی خواهد شد و دنبال این هستیم با هدف حفظ ماهیت شعبه دادگستری مرکز شهرستان شعبه ای در آنجا تاسیس گردد.

افشین دادستان دنا در این نشست گفت: عرصه را بر مخلان نظم و آرامش جاده ای تنگ خواهیم کرد، تاکنون مسیری روان و قابل دسترسی برای سوداگران بوده که با تدابیر لازم این گلوگاه بسته خواهد شد.

 مدعی العموم دنا اظهار داشت: بیشترین پرونده ها در حال جریان مربوط به اختلافات ملکی بوده که با اولویت بندی آمار آنها را کاهش خواهیم داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول