اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

44سال افتخار| برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر بر ناو شهید رودکی

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: ویژه برنامه های باشکوه دهه فجر امسال را بر روی ناو شهید رودکی در آبهای خلیج فارس برگزار خواهیم کرد.

44سال افتخار| برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر بر ناو شهید رودکی

 سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه امروز در حاشیه مراسم آغاز رژه یگان‌های موتوری مردمی و نظامی از فرودگاه بندرعباس به سمت گلزار شهدای این شهر که به مناسبت آغاز جشن‌های باشکوه دهه فجر برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس عنوان داشت: امروز ناو شهید رودکی در آبهای خلیج فارس نیز همزمان با آغاز برنامه های دهه فجر حضور دارد و نمادی از خودباوری برخواسته از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که افق آینده ما در اقیانوس‌های دور و آب‌های آزاد با این ناو اقیانوس پیما و دیگر ناوهای نیروی دریایی سپاه رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: ناو شهید رودکی اقیانوس پیماست و می‌تواند در آب‌های آزاد و اقیانوس دریانوردی کند و همه مولفه‌های رزم نیروی دریایی سپاه در این ناو قرار گرفته است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در این روز غرورآفرین، جشنوراه حضرت علی اکبر (ع) و مراسم روز جوان سرباز نیز بر روی عرشه ناو شهید رودکی برگزار می‌شود و ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر را از روی این ناو اقیانوس پیما آغاز می‌کنیم.

به گفته سردار غلامشاهی، توان بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران برآمده از باورمندی و ایمان به خدا و ولایت مداری نیروهای مسلح است که توانسته به حدی از ارتقا و رشد روزافزون برسد که دشمن را در هر نقطه‌ای زمین گیر ساخته و در عین حال سبب شده تا آنان پی به این قدرت برده و به آن معترف باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول