اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جنگ ادراکی دشمن، تضعیف اعتقادات جوانان را نشانه رفته است/بصیرت سلاح دانش‌آموزان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: دشمن با ناامیدی از اقتدار نظامی ما تلاش دارد تا با رخنه در بین فرهیختگان، نخبگان، جوانان و نوجوانان و در بستر جنگ ادراکی ، ایمان و اعتقادات ما را تضعیف کند.

جنگ ادراکی دشمن، تضعیف اعتقادات جوانان  را نشانه رفته است/بصیرت سلاح دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر،  رضا علیخانی در آیین زنگ انقلاب در مدرسه هیات امنایی سلمان فارسی بهشهر اظهار کرد: آینده انقلاب و چرخ اقتصاد و توسعه کشور در دستان دانش آموزان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد جهان اسلام و جهان تشیع به شمار می‌رود که یک حرکت بنیادین و تحول عظیم در جهان بشریت ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه خاستگاه این انقلاب ایجاد حکومت اسلامی مبتنی بر مکتب علوی است، خاطرنشان کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب به همه ما درس عزت، آزادی و شرف و استقلال داد و همه‌ ما بدهکار امام هستیم.

علیخانی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی برای طلوع امام عصر(عج) خواهد بود.

وی افزود: دشمن از اقتدار نظامی ما ناامید شده و به نخبگان و فرهیختگان روی آورده و تلاش دارد تا با رخنه در بین فرهیختگان و نخبگان، جوانان و نوجوانان و در بستر جنگ ادراکی، ایمان و اعتقادات ما را تضعیف کند.

به گفته علیخانی، دشمن تلاش دارد در لوای جنگ شناختی، بذر ناامیدی در دل‌های آحاد مردم جامعه و به خصوص نسل جدید بکارد و خودباختگی را رواج دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن در فکر و اندیشه اجتماعی است، یادآور شد: دشمن با همه توان برای اختلال در نظام اقتصادی ما وارد شده و تلاش دارد تا تولید ما را متوقف کند تا ناامیدی در جامعه پرورش یابد.

وی افزود: ابزار دشمن در این جنگ نابرابرانه بستر سایبری و جنگ شناختی است و همه دانش آموزان باید بصیرت داشته باشند.

علیخانی تصریح کرد: دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و با تزویر و نیرنگ و مکر و حیله به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای نظام و انقلاب و کارهای بزرگ خادمان ملت است.

وی افزود: بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف در جامعه از برنامه‌های فریبکارانه دشمن است تا در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد کند و ما باید با اتحاد و همبستگی و ولایت مداری با دشمن‌مقابله کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: بصیرت و آگاهی مهمترین وظیفه و سلاح شما دانش‌آموزان در شرایط کنونی برای مقابله با دشمن است و باید در این راستا با همه توان با آگاهی برای مقابله با دشمن وارد عمل شوید.

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲ /ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول