اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بانوان کردستان پیشقراولان صحنه‌های فرهنگی کشور هستند

معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: بانوان کردستان پیشقراولان صحنه‌های فرهنگی کشور بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در صحنه‌های مهم و حساس حضوری پرشور و تاثیرگذار داشته‌اند.

بانوان کردستان پیشقراولان صحنه‌های فرهنگی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن مسچی صبح امروز در همایش حجاب و عفاف فاطمی که در سالن پیامبر اعظم در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان سهم بسیار زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی حائز اهمیت بوده است.

وی به نقش و تاثیرگذاری بانوان در تثبیت نظام مقدس اسلامی هم گریزی زد و گفت: گام‌های بلندی را در شبکه‌سازی در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بانوان و استفاده از ظرفیت عظیم آنان برداشته‌ایم.

معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: مجمع دنبال شناسایی استعدادها و توانایی بانوان در حوزه‌های مختلف است و این مهم در استان فرهنگی کردستان به صورت ویژه‌تر دیده خواهد شد.

مسچی با بیان اینکه آماده و مهیای بسترسازی برای کارهای فرهنگی در استان هستیم، اذعان کرد: پیشتازی کردستان در تمام صحنه‌ها خصوصا صحنه‌های فرهنگی با برگزاری چنین مجالس پرشوری نشان می‌دهد این استان در پازل فرهنگی نقش مهمی دارد.

وی افزود: برنامه‌های مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استان کردستان استمرار خواهد داشت و به صورت ویژه در قالب عناوین مختلف دنبال می‌شود.

معاون امور ایران در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: بانوان کردستان پیشقراولان صحنه‌های فرهنگی کشور بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در صحنه‌های مهم و حساس حضوری پرشور و تاثیرگذار داشته‌اند.

مسچی افزود: در زمان پیروزی انقلاب و بعد از آن در تثبیت پایه‌های این نظام الهی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

وی گفت: زنان کردستانی در مرزداری و دفاع از مرزهای فرهنگی شهره خاص و دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

گفتنی است؛ همایش فاطمی با حضور مسئولان استانی و کشوری به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول