اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح 27 پروژه اشتغالزایی و عمرانی همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید ابوالفضل وکیلی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۷ طرح عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در سطح استان به جز شهرستان بافق افتتاح می‌شود.

وی ۱۵ طرح در دستور کار را عمرانی و ۱۲ طرح را اشتغالزایی دانست و افزود:‌ ۱۶ میلیارد تومان اعتبار طرح های در دستور کار از اعتبارات دولتی و ۱۴۱ میلیارد تومان آورده شخصی است که منجر به اشتغالزایی ۵۳ نفر بصورت مستقیم و بهره مندی ۲۲۳ خانوار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در ادامه با بیان این‌که پروژه‌های عمرانی شامل طرح آبیاری تحت فشار(سه مورد با سطح ۱۱۷ هکتار)، طرح آبیاری کم فشار(هفت مورد با سطح ۹۳۳ هکتار)، احیا و مرمت قنوات(سه رشته)، ساخت یک باب استخر تنظیمی آب کشاورزی و ساخت ۱۵۰ کانالهای آبیاری عمومی است گفت: که اعتبار کل در نظر گرفته  ۱۹ میلیارد تومان شامل ۱۶ میلیارد اعتبار دولتی و سه میلیارد تومان آورده اشخاص است.

وکیلی در پایان با بیان این‌که اجرای شش پروژه در حوزه تولیدات دامی (ساخت سه واحد پرورش مرغ گوشتی، ساخت یک مورد واحد پرورش بز مورسیا، ساخت یک مورد واحد پرورش بز سانن و یک واحد پروار شتر، سه پروژه در حوزه تولیدات گیاهی ( یک مورد کشت مکانیزه نشا و ساخت دو مورد گلخانه سبزی و صیفی) و سه پروژه در حوزه صنایع تبدیلی از جمله طرح های اشتغالزایی دهه فجر امسال است، خاطرنشان کرد: اعتبار کل هزینه شده در این بخش ۱۳۸ میلیارد تومان شامل ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات و ۷۳ میلیارد تومان آورده اشخاص است.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول