اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

تصویب سه میز پژوهشی در جلسه شورای سیاستگذاری شبکه متخصصان آموزش عالی

چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری شبکه متخصصان آموزش عالی (شماع) به میزبانی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برگزار شد.

تصویب سه میز پژوهشی در جلسه شورای سیاستگذاری شبکه متخصصان آموزش عالی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری شبکه متخصصان آموزش عالی (شماع) به میزبانی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با حضور  علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه و اعضا شورای سیاست‌گذاری برگزار شد؛ در این جلسه سه میز پژوهشی «آموزش تلفیقی در دانشگاه‌ها: راهنمایی برای شیوه جاری‌سازی آموزش تلفیقی»، «احصاء مصادیق نابرابری در آموزش عالی ایران» و «استقلال دانشگاه‌ها از طریق ایجاد منابع درآمدی جدید و پایدار» با هدف پاسخگویی به مسائل و چالش‌های آموزش عالی مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است "شبکه متخصصین آموزش عالی" با هدف هم‌افزایی دانشگاه‌های سراسر کشور برای بررسی مسائل حوزه‌های تخصصی و خارج شدن از وضعیت جزیره‌ای و حل مشکلات موجود در این بخش از شش ماه پیش توسط موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی راه‌اندازی و پس از تصویب اساسنامه تاکنون نسبت به برگزاری یک گردهمایی و چهار جلسه شورای سیاست‌گذاری اقدام شده است. 

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول