اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اخذ سند تک برگ برای ۴ هزار و ۴۶۸ هکتار اراضی دولتی استان سیستان و بلوچستان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اخذ سند تک برگی برای چهار هزار و ۴۶۸ هکتار از اراضی دولتی این استان در سالجاری خبر داد.

اخذ سند تک برگ برای ۴ هزار و ۴۶۸ هکتار اراضی دولتی استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری مستمر همکاران ما در اداره املاک، بانک زمین و حفاظت از اراضی این معاونت و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان بخشی از این اراضی از اداره کل منابع طبیعی در حریم و محدوده شهرها و مابقی از اراضی مازاد دستگاههای اجرایی در راستای قانون جهش تولید مسکن به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن سند دار شد.

وی بیان اینکه اخذ سند و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ با هدف حراست از اراضی دولتی استان انجام می شود گفت: صدور اسناد تک برگی اقدامی مهم و موثر در تامین امنیت فردی و اجتماعی جامعه بوده و با توجه به بالا بودن ضریب امنیت این سیستم و سرعت در پاسخگویی به مراجعان اجرای این طرح از اهمیت بسزایی برخوردار است همچنین با صدور اسناد مالکیت کاداستری، از هرگونه تعارض به این اراضی و زمین خواری جلوگیری می‌شود.  

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با این اقدام ضمن تثبیت حقوق و مالکیت دولت، از تجاوز و تصرف به عرصه‌های ملی و بیت‌المال جلوگیری می‌شود و زمینه بسیاری از مشکلات و سوء استفاده‌های احتمالی کاهش می‌یابد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول