اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

صالحی: دولت چرخ بخش خصوصی را روغن‌کاری کند

معاون پژوهشی وزیر علوم بر ضرورت حمایت دولت از شرکت‌های خصوصی تأکید کرد و گفت: دولت چرخ بخش خصوصی را روغن‌کاری کند تا اقتصاد واقعی و مفید در کشور رشد یابد.

صالحی: دولت چرخ بخش خصوصی را روغن‌کاری کند

پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت حرکت اقتصاد کشور از بخش دولتی به سمت خصوصی، گفت: ما باید اقتصاد خصوصی را در کشور گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه دولت باید چرخ بخش خصوصی را روغن‌کاری کند، اظهار داشت: اگر ما می‌خواهیم به اقتصاد واقعی و مفید برسیم دولت باید بخش خصوصی را حمایت کند تا این بخش گسترش یابد.

صالحی ادامه داد: اگر بخش‌های خصوصی بخصوص شرکت‌های کوچک و متوسط رشد کنند هم اشتغال برای جوانان گسترش می‌یابد و هم دولت می‌تواند از این شرکت‌ها مالیات دریافت کند بنابراین برای دولت هم درآمد ایجاد می‌شود.

معاون پژوهشی وزیر علوم عنوان کرد: اگر دولت چرخ بخش خصوصی را روغن‌کاری کرده و از شرکت‌های خصوصی حمایت کند شرکت‌های کوچک رشد می‌کنند و اقتصاد واقعی شکل می‌گیرد و اشتغال و اقتدار و رفاه در جامعه ایجاد می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول