اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انسداد راه ۷۳۳ و برق ۱۳ روستای لرستان به دلیل بارش سنگین برف/ خبری از مفقودی‌های حادثه گرگر الیگودرز نیست

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به انسداد ۷۳۳ راه روستایی استان به علت بارش سنگین برف، گفت: عوامل راهداری از بامداد امرورز در حال تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی هستند

انسداد راه  ۷۳۳ و برق ۱۳ روستای لرستان به دلیل بارش سنگین برف/ خبری از مفقودی‌های حادثه گرگر الیگودرز نیست

مهدی پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به بارش باران و برف طی شبانه‌روز گذشته در لرستان، اظهار کرد: هم‌اکنون بارش باران و برف در سراسر استان قطع شده و شرایط پایداری بر منطقه حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تعطیلی نوبت عصر مدارس تا این لحظه تصمی‌گیری خاصی انجام نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به انسداد ۷۳۳ راه روستایی استان به علت بارش سنگین برف، تصریح کرد: عوامل راهداری از بامداد امرورز در حال تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

پازوکی با بیان اینکه محور بروجرد به اراک از ۴ صبح امروز بازگشایی شد، بیان داشت: تمامی محورهای اصلی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برق ۱۳ روستای وارک شرقی و غربی به دلیل بارش سنگین برف قطع است که بلافاصله پس از بازگشایی راه‌ها برق آن‌ها وصل خواها شد.

پازوکی در خصوص سرنوشت مفقودی‌های حادثه سقوط گرگر در الیگودرز نیز گفت: هنوز خبری از آن‌ها نیست و تلاش برای پیدا کردن این افراد ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول