اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از طرح تأمین آب شرب «وردنجان» تا پایان سال

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه آب شرب پایدار و سالم شهر وردنجان از پروژه انتقال آب بن-بروجن تأمین می‌شود، گفت: مشکل انشعابات آب، گاز و زیرساخت معابر ۲۲ واحد از ۲۶ واحد ساختمان‌های مسکونی معروف به رفیع در ایام دهه مبارک فجر مرتفع می‌شود و پایان کار دریافت می‌کند.

بهره‌برداری از طرح تأمین آب شرب «وردنجان» تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان بن، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، و برخی از مدیران شهرستان به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شهر وردنجان در دفتر امام جمعه این شهر حضور یافتند و با شهردار و شوراهای اسلامی شهر دیدار کردند.

رضا علی‌بیگی در این نشست گفت: شهر وردنجان الگوی رشادت و دلاوری بوده و در همه عرصه‌های انقلاب مشارکت حداکثری داشته و همواره انقلابی عمل کرده‌ است و اینک وظیفه ما مسئولان است که خدمات مطلوب به مردم این دیار ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان بن افزود: مشکل انشعابات آب، گاز و زیرساخت معابر ۲۲ واحد از ۲۶ واحد ساختمان‌های مسکونی معروف به رفیع در ایام دهه مبارک فجر مرتفع می‌شود و پایان کار دریافت می‌کند و پروانه ساختمانی مابقی پس از اصلاحات از سوی شهرداری و بنیاد مسکن تا پایان سال صادر می‌شود.

وی اعلام کرد: آب شرب پایدار و سالم شهر وردنجان از پروژه انتقال آب بن-بروجن تأمین می‌شود و اجرای خط آنتنی شهر وردنجان در دست پیگیری و اقدام است.

علی‌بیگی به دغدغه اشتغال جوانان اشاره و بیان کرد: مجتمع دام شهر وردنجان با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال کلنگ‌زنی شده که اشتغال جوانان، ارتقا بهداشت و سلامت، کاهش آلودگی‌های محیطی شهری و رضایتمندی عمومی را در بردارد.

وی از همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و شورای اسلامی شهر وردنجان قدردانی کرد و اظهار داشت: مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم محدوده شهری با همکاری شهرداری و شهرک‌های صنعتی استان به شهرک صنعتی شهر وردنجان منتقل می‌شود و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق اتاق اصناف شهرستان به شهرک‌های صنعتی استان جهت اخذ مجوزات ارسال کنند.

علی‌بیگی از مراجعات مکرر مردمی در خصوص ۲۶ واحد تجاری این شهر خبر داد و افزود: مقرر شد مدارک و اسناد توسط شهرداری وردنجان جمع‌آوری شود و طی نامه‌ای جهت بررسی و رفع مشکل آن‌ها از مراجع قضایی استعلام شده و از طریق فرمانداری و بنیاد مسکن پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات جلسه بعد از بحث و تبادل نظر حاضران لازم‌الاجرا هستند، گفت: به درخواست شورای اسلامی شهر، جلسه آتی شورای آموزش و پرورش شهرستان به منظور بررسی و رفع مشکلات در حوزه آموزش و پرورش در این شهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول