اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

«نه» پلیس سمنان به رشوه اتباع خارجی!

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان از رد پیشنهاد رشوه اتباع خارجی توسط دو نفر از کارکنان یگان تکاوری پلیس این استان خبر داد.

«نه» پلیس سمنان به رشوه اتباع خارجی!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمداسماعیل حداد، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: گشت یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان سمنان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی استان، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ مظنون شد و پس از توقف آن مشاهده کرد که راننده و سرنشینان آن، سه نفر تبعه کشور خارجی هستند.

وی افزود: مأموران قصد انتقال راننده و سرنشینان خودرو به مقر انتظامی را داشتند که راننده پژو مبلغ ۱۰ میلیون ریال به دو نفر از کارکنان پیشنهاد رشوه داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان اضافه کرد: مأموران پاکدست و وظیفه‌شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورت‌جلسه و آنان را برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل کردند.

حداد از تشکیل پرونده و اعزام متهمان به دادسرا خبر داد و تصریح کرد: تشویق کارکنان و قدردانی از عملکرد مطلوب آنان، نقش مهمی در کاهش تخلفات و جرائم خواهد داشت.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول