اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ادامه فعالیت سامانه بارشی در کردستان تا روز جمعه/هوای کردستان سردتر می‌شود

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: موج فعال بارشی در استان تا روز جمعه در برخی مناطق استان فعال خواهد بود.

ادامه فعالیت سامانه بارشی در کردستان تا روز جمعه/هوای کردستان سردتر می‌شود

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی موج فعال بارشی در استان تا صبح روز چهارشنبه به صورت فراگیر در کل استان فعال است.  

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان ادامه داد: اگرچه از روز چهارشنبه هوای استان تقریبا پایدار خواهد بود، اما همچنان تا روز جمعه برای نوار غربی استان بارش پراکنده و برای شهر سنندج بارش باران پیش‌بینی می‌شود.  

وی به میزان بارش ۲۴ ساعت گذشته استان اشاره کرد و افزود: بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته مربوط به مریوان با ۴۱ میلی‌متر، سروآباد با ۳۷ میلی‌متر، بانه با ۲۷ میلی‌متر، حاجی ممدان با ۲۲میلی‌متر، هزارکانیاران  با ۱۷ میلی‌متر و موچش و زرینه با ۱۳ میلی متر  و سقز با ۱۲ میلی متر بارش گزارش شده است.  

پناهی گفت: همچنین  ارتفاع برف در مدت مذکور در زرینه ۱۹ سانتیمتر، هزارکانیاران ۱۵ سانتی‌متر، سقز ۶ سانتی‌متر، بانه ۴ سانتی‌متر، بیجار ۳ سانتی‌متر و مریوان یک سانتی‌متر بوده است.  

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان یادآور شد: از لحاظ دمایی تا روز جمعه تغییر چندانی نخواهیم داشت، اما صبح روز شنبه شاهد افت ۶ تا ۷ درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود، ضمن اینکه با ورود موج جدید بارشی از روز یکشنبه از سرمای هوا کاسته می‌شود.

انتهای پیام/2330/723

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول