اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حمل بیش از ۵۳ میلیون لیتر سوخت در چهارمحال و بختیاری طی یک ماه گذشته

مدیر شرکت ملی سوخت و فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت:در دی‌ماه سال جاری با وجود شرایط نامساعد مسیرهای سخت‌گذر کوهستانی بیش از ۵۳ میلیون و ۹۸۶ هزار لیتر انواع فرآورده مایع حمل شده است.

حمل بیش از ۵۳ میلیون لیتر سوخت در چهارمحال و بختیاری طی یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شرکت سوخت و فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری ساسان تیموری گفت: حمل سوخت توسط نفتکش‌ها در استان بر بلندای ارتفاعات ایران در سردترین روزها با تمام توان انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی سوخت و فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در خصوص تلاش‌های وصف‌ناپذیر رانندگان نفتکش بیان کرد: بارش برف و باران عبور از جاده‌های سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری را دشوارتر کرده است اما شاهد همدلی و همکاری رانندگان نفتکش و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در حمل مرسوله‌های نفتی هستیم.

وی ادامه داد: رانندگان نفتکش شرایط سختی را در حمل فرآورده نفتی از مبادی مختلف تأمین سوخت از نقاط مختلف کشور به استان چهارمحال و بختیاری و همچنین سایر مناطق همجوار متحمل می‌شوند.

تیموری توضیح داد: در دی‌ماه سال جاری با وجود شرایط نامساعد مسیرهای سخت‌گذر کوهستانی، بیش از ۵۳ میلیون و ۹۸۶ هزار لیتر انواع فرآورده مایع حمل شده است.

وی ادامه داد: در بازه زمانی فروردین‌ماه تا پایان آذرماه سال جاری، ۷۹۵ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۳۹۴ انواع فرآورده با ارسال ۳۴ هزار و ۶۱۴ محموله توسط ۱۱۶ دستگاه نفتکش ناوگان حمل و نقل سوخت از انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی به مقاصد تدارکاتی، نیروگاه‌های مناطق همجوار، مجاری عرضه، فروشندگی‌های فرآورده نفتی حمل شده است.

تیموری گفت: از نظر مسافت طی‌شده عملکرد این ناوگان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قریب به ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول