اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اجرای 91برنامه طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۹۱ برنامه توسط کمیته بسیج در سیستان و بلوچستان طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

اجرای 91برنامه طی دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار عوضعلی فقیری امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر با اصحاب رسانه اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۹۱ برنامه توسط کمیته بسیج در سیستان و بلوچستان طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ۹ برنامه از این تعدادقبل از دهه فجر پخش شده و ۳۹ برنامه در طول دهه فجر و ۵۲ برنامه در روز شمار دهه فجر اجرا خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: مراسم نمادین لحظه ورود حضرت امام(ره ) در چهارشهرستان به صورت محوری ،زابل زاهدان ، چابهار ، ایرانشهر ، با ویژه برنامه های سرود خوانی ، اهداء گل به خلبانان و مسافرین و نمایشگاهها با پخش زنده ،رژه نمادین خودرو و موتور سیکلتها از ساعت ۱۰_۱۱ از فرودگاه به مقصد گلزار شهداء در چابهار و کنارک و رژه قایقها در دریای چابهار از جمله مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر است.

وی بیان کرد: گلبانگ انقلاب در مراسم برپایی جشن گام دومی بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش ناحیه کانون شهید کیخا و نیز برپایی میزهای خدمت نیز انجام خواهد شد.

سردار فقیری از کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت ارتش را بعنوان دومین کمیته اجرایی برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: در مجموعه سپاه پاسداران خانواده پاسداران جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با حضور سربازان نمونه برنامه شاد تدارک دیده شده و جهت تبیین نیز ، هادیان سیاسی به سراسر استان هم داخل سپاه و هم اقشار فرستاده شده اند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند میدان را می بینند و با وضعیت میدان تصمیم گیری می کنند و این بسیار مهم است، گفت: اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده از ابتدای نقلاب اسلامی و تشریح دستاوردها و ظرفیت ها یکی از رسالت های خبرنگاران است که هنرمندانه مردم را در این زمینه آگاه می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: از بسیج ادارات و اصناف و اقشار خواسته شده با هماهنگی مسئولین هر اداره جهت تبیین وضعیت آن اداره را باقبل انقلاب به صورت مستند مقایسه کنند و برای نسل جدید تشریح کنند.

پاین پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول