اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حل مشکلات کشور بدون ارتباط با مردم امکان‌پذیر نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران کاهش فاصله مسؤولان با مردم را یکی از ثمرات نظام اسلامی دانست و گفت: چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم در اتاق شیشه‌ای و درب‌های بسته و بدون ارتباط با ولی نعمتان انقلاب میسر نیست.

حل مشکلات کشور بدون ارتباط با مردم امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی عصر امروز در جمع مردم غرب مازندران در نوشهر اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا پدیدار نمی‌شد، نظم نوین خود ساخته امپریالیزم جهانی بر دنیا غلبه می‌یافت.

وی با تجلیل از ایستادگی و پایمردی امام راحل عظیم الشان افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی سهم عمده‌ای در شکل‌گیری  ایدئولوژی ماندگار جهانی بر بستر انگاره‌های دینی و اسلامی دارد.

این مسؤول سیاسی با تاکید بر الهام بخشی انقلاب اسلامی در جهان ادامه داد: اکنون خیزش بزرگی از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی علیه مستکبران و طواغیت زمان در جریان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با یادآوری کارنامه سیاه آمریکا و اذنابش در مقابله با انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی تاکنون در عرصه حکمرانی، مدیریت بحران‌ها و پیشرفت‌های ماندگار علی رغم توطئه‌ها و دشمنی‌های پیدا و آشکار استکبار کارنامه افتخار آمیزی دارد.

سلگی افزایش امید به زندگی در دوران حیات انقلاب اسلامی را نتیجه مدیریت موثر الگوهای ناب دینی و سبک زندگی در پرتو آموزه‌های و حیاتی اسلام دانست و افزود: انقلاب اسلامی فرهنگ دلدادگی به آرمان‌های سترگ ایمانی و الهی در مسیر پیشرفت و عدالت را نهادینه کرد.

وی با برشماری برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در مقایسه با شرایط بحرانی منطقه و جهان و نیز مشکلات و کمبودهای متاثر از آن خیره کننده و مایه مباهات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران کاهش فاصله مسؤولان با مردم را یکی از ثمرات نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم ارتباط با مردم را برنامه محوری خود می‌داند.

وی افزود: چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مردم در اتاق شیشه‌ای و درب‌های بسته و بدون ارتباط با ولی نعمتان انقلاب میسر نیست.

سلگی بازگشایی دفتر استانداری مازندران در غرب استان را در این راستا دانست و افزود: به دستور استاندار مازندران ارتباط مدیران با مردم غرب استان بیشتر و مستمر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار کرد: حل مشکلات عمرانی، اقتصادی و فرهنگی غرب مازندران در دستور کار مسؤولان استانی قرار دارد.

گفتنی است معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با برگزاری ملاقات مردمی خود در نوشهر ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان غرب استان به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول