اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

شناسایی و انهدام باند 4 نفره سارقان مسلح/ اعتراف به قتل نگهبان کارخانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و دستگیری باند 4 نفره سارقان مسلح شرکت‌ها،‌کارخانجات و گاراژها خبر داد .

شناسایی و انهدام باند 4 نفره سارقان مسلح/ اعتراف به قتل نگهبان کارخانه

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح کارخانجات، شرکت‌ها و گاراژها خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: آذرماه سال جاری در محدوده چهارراه ولی‌عصر 4 سارق ولیعصر وارد گاراژی شده و با بستن دست و پای نگهبان، اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و 4 دستگاه خودرو می‌کنند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را در شهرهای مختلف شناسایی کرده و با دستور قضایی در چند روز گذشته در چند مرحله اقدام به دستگیری اعضای این باند سرقت مسلحانه می‌کنند.

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی اعلام کرد: دستگیرشدگان که 4 نفر هستند به 14 فقره سرقت مسلحانه در تهران و حومه و شهرهای مختلف اعتراف می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت به سرقت منجر به قتل این باند سارقان اشاره و تصریح کرد: این باند در سرقتی در رباط‌کریم در مواجهه با نگهبان کارخانه و مقاومت وی اقدام به تیراندازی کرده و موجب قتل وی می‌شوند که به این قتل نیز اعتراف کردند.

وی با بیان این مطلب که سارقان سابقه‌دار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان با قرار  بازداشت موقت تحویل اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت شدند.

سرهنگ گودرزی تعداد سلاح کشف‌شده از این باند 4 نفره سرقت مسلحانه از کارخانجات،‌شرکت‌ها و گاراژها را یک قبضه کلاشینکف و دو قبضه کلت کمری اعلام کرد.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول