اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

گلشنی: اجرای فرمان رهبری مستلزم مشورت مسوولان با اساتید دانشگاه است

استاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رشد اقتصادی سریع و مستمر، مسوولان کشور باید با اساتید برجسته دانشگاه در حوزه اقتصادی مشورت کنند.

گلشنی: اجرای فرمان رهبری مستلزم مشورت مسوولان با اساتید دانشگاه است

مهدی گلشنی استاد دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان، کارآفرینان و دانش‌بنیان‌ها مبنی بر رشد اقتصادی سریع و مستمر برای حل مشکلات معیشتی مردم، گفت: جامعه دانشگاهی و بخصوص اساتید دانشگاه در حوزه اقتصادی بسیار می‌توانند کمک حال دولت باشند اما مسوولان باید مشورت با اساتید برجسته را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رشد اقتصادی کشور مستلزم برنامه‌ریزی عالمانه است که برای تحقق این امر مسوولان باید با صاحبنظران و اساتید برجسته و خبره دانشگاه مشورت کنند.

گلشنی با اشاره به نقش مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در رشد اقتصادی کشور، اظهار داشت: اگر برنامه‌ریزی صحیح انجام شود و اولویت‌ها نیز سنجیده شده باشد دانش‌بنیان‌ها می‌توانند نقش بسیاری در حوزه رشد اقتصادی ایفا کنند.

استاد دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: باید بدانیم که با توجه به امکانات موجود چه مسائلی برای ما در اولویت است، در این صورت می‌توانیم برنامه ریزی عالمانه‌ای انجام دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول